Monday, September 14, 2009

Welcome - Bienvenidos!!!

Hi, everybody
Hola, todos

After some serious reflection, I decided it was time to go public about me being totally out of my
Al cabo de ciertas serias reflexiones, he decidido que es tiempo de aceptar públicamente que

mind. This blog is just a space to share that unavoidable fact with friends and foes alike, in
estoy loco de atar. Este blog es apenas un espacio en el que compartir este hecho insoslayable

English and Spanish.
con amigos y enemigos, en inglés y en español.

No comments:

Post a Comment